pengedar sah shaklee penghantaran seluruh malaysia dan sabah sarawak hubungi saya di no 0142592477

pengedar sah shaklee penghantaran seluruh malaysia dan sabah sarawak hubungi saya di no 0142592477

Tuesday 2 September 2014

KEBAIKKAN GARLIC SHAKLEE









KEBAIKKAN GARLIC SHAKLEE

Assaalamualaikum salam sayang buat pembaca2 blog Www.mummy_ariana.blogspot.com. disini saya nak ceritakan tentang kebaikkan garlic shaklee ni.
  Now kita dah x perlu nk kupas2 bawang putih  nk ketuk2 n rebus2 untuk jadikan ubat semua dah siap dalam tablet shaklee ni senang kan:)
 Jom kita baca kebaikkan garlic shakleee kat bawah ni.....




garlic shaklee


• Mengandungi Spearmint - Mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung
• Mempertingkatkan sistem penghadaman dengan formula uniknya mampu menyelesaikan masalah seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H.Pylori dan menghalang ulcer gastrik.
• Menurunkan kolestrol LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang stroke serta penyakit Koronari.
• Menstabilkan glukos
• Membantu mencegah kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kanser - Nitrosamine
• Membantu menurunkan tekanan darah tinggi tinggi - 2-4tablet garlic dapat menurunkan darah tinggi dengan 8 point
• Menghalang alergi - sinus, alergi,asthma, selsema dan hepatitis.
• Detoksifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Garlic juga mampu melindungi sel-sel darah dari dimusnahkan oleh logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.
• Antibiotik yang selamat & semulajadi - Garlic adalah antibiotik semulajadi dan selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk menigkatkan sistem imun tubuh lalu menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis.


kerja dari rumah






 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE??? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"




AINUL HUDA
PENGEDAR SAH SHAKLEE
ID:1111722
SMS/CALL:0142592477
Www.mummy-ariana.blogspot.com- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - CARA ORDER:: AINUL HUDA PENGEDAR SAH SHAKLEE ID:1111722 SMS/CALL:012-4495054

No comments:

Post a Comment